top of page

Klachtenregeling

De meeste mensen zijn heel tevreden met de coaching, therapie en groepsbijeenkomsten vanuit het Adoptie Atelier. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent en zelfs een klacht heeft. Praat hierover met mij, dat heb ik graag, want dat geeft duidelijkheid, openheid en begrip. Het biedt mij de mogelijkheid om zaken uit te leggen of zaken te verbeteren. Mocht een onderling gesprek niet voldoende zijn, dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. Als u op deze link klikt komt u op de juiste pagina van Quasir terecht.

Via Quasir wordt een professionele en onafhankelijke klachtenfunctionaris aangesteld. Mocht u na bemiddeling door de klachtenfunctionaris nog niet tevreden zijn, dan kunt u door naar de Geschilleninstantie, ondergebracht bij de stichting Zorggeschil. De uitspraak van de Geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie over de klachtenprocedure: De klachtenregeling van Het Adoptie Atelier kunt u hier vinden. Deze regeling is conform de eisen van de Wkkgz.

Praktijkgegevens

Tel: 06 47246518

Adres: Eendrachtstraat 16, 3784 KB Terschuur

KvK: 27293043 (Zilver Personal Touch)

BTW nummer: NL001740868B89

Lid van de NVTA

Openingstijden

 

Dinsdag: 09.30 - 18.00 uur 

 

Woensdag: 09.30 - 21.00 uur 

 

Donderdag: 09.30 - 21.00 uur 

​

Locatie: mijn praktijk in Terschuur of in mijn praktijk in Utrecht Leidsche Rijn (op woensdagmiddag en -avond)

 

​

​

bottom of page